Με μεγάλη επιτυχία και τη συμμετοχή εκατοντάδων πολιτών γιορτάστηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου η Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής στο ιστορικό Άλσος Κηφισιάς, σε μια ξεχωριστή συναυλία που συνδιοργάνωσαν ο Σύλλογος «Οι Φίλοι της Μουσικής», ο Δήμος Κηφισιάς, η πολιτιστική εταιρεία Πύρνα και η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα.

Περισσότεροι από 400 θεατές κατέκλυσαν το Άλσος και απόλαυσαν ένα πρόγραμμα υψηλού καλλιτεχνικού επιπέδου, στο οποίο συμμετείχαν δύο χορωδίες με συνολικά 140 χορωδούς και μια 40μελής ορχήστρα, προσφέροντας μια μοναδική μουσική εμπειρία.
Στη σκηνή εμφανίστηκαν η χορωδία Musica του Συλλόγου «Οι Φίλοι της Μουσικής», υπό τη διεύθυνση του Δημήτρη Μπουζάνη, η νορβηγική χορωδία Songlaget i BUL i Oslo, με μαέστρο τον Knut Kristian Mohn, η οποία συγκίνησε ερμηνεύοντας ακόμη και έργα του Μίκη Θεοδωράκη στα ελληνικά, καθώς και η ορχήστρα του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό τη μουσική διεύθυνση της Ζωής Ζενιώδη.

Τους καλλιτέχνες και το κοινό καλωσόρισε ο Δήμαρχος Κηφισιάς, Βασίλης Ξυπολυτάς, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία της συνεργασίας του Δήμου με την Πύρνα και στον στόχο της ενίσχυσης των πολιτιστικών δράσεων στην πόλη μέσα από το πρόγραμμα «Με την Πύρνα στην Πόλη».
Από την πλευρά της, η πρόεδρος της Πύρνας, Μαρίνα Κουρεμένου, εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη μεγάλη ανταπόκριση των πολιτών, επισημαίνοντας ότι η επιτυχία των εκδηλώσεων οφείλεται στη συνεργασία με τον Δήμο Κηφισιάς και στη συμβολή του Τμήματος Πολιτισμού.
Η συναυλία κορυφώθηκε με την ερμηνεία της εμβληματικής «Χορωδιακής Φαντασίας» (έργο 80) του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν για πιάνο, χορωδία και ορχήστρα. Ξεχωριστή ήταν η παρουσία του νεαρού πιανίστα Γιώργου Κουσάκη, ο οποίος απέσπασε το θερμό χειροκρότημα του κοινού για την εξαιρετική του ερμηνεία.

Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσαν, μεταξύ άλλων, η αντιπρόεδρος του Συλλόγου «Οι Φίλοι της Μουσικής» Έφη Αβέρωφ, η εκπρόσωπος της Νορβηγικής Πρεσβείας Χριστίνα Σορδίνα, αντιδήμαρχοι και εντεταλμένοι σύμβουλοι του Δήμου Κηφισιάς, εκπρόσωποι συλλόγων και φορέων της περιοχής, καθώς και πλήθος δημοτών που γέμισαν το Άλσος σε μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και τον πολιτισμό.


