Μήνυση Γ. Θωμάκου σε πολίτη μετά το Δημοτικό Συμβούλιο – Τα ερωτήματα που γεννά η επιλογή αυτή
Έντονη συζήτηση έχει προκαλέσει στην Κηφισιά η απόφαση του πρώην Δημάρχου Γιώργου Θωμάκου να καταθέσει μήνυση, συνοδευόμενη από αγωγή αποζημίωσης, κατά του Σπύρου Αβραμάκου, πολίτη που παρευρισκόταν στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Τετάρτης 17 Ιουνίου. Η μήνυση αφορά το αδίκημα της «δημόσιας κατ’ επανάληψη εξύβρισης» και, σύμφωνα με όσα έκανε γνωστά ο ίδιος ο … Συνεχίστε να διαβάζετε το Μήνυση Γ. Θωμάκου σε πολίτη μετά το Δημοτικό Συμβούλιο – Τα ερωτήματα που γεννά η επιλογή αυτή.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί