Σε σημαντική ενίσχυση του στόλου καθαριότητας και των επιχειρησιακών του μέσων προχωρά ο Δήμος Κηφισιάς, καθώς τις επόμενες ημέρες αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία οκτώ νέα οχήματα που θα καλύψουν ανάγκες καθαριότητας, διαχείρισης πρασίνου και πολιτικής προστασίας.
Την ανακοίνωση έκανε ο Δήμαρχος Κηφισιάς, Βασίλης Ξυπολυτάς, μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επισημαίνοντας ότι η δημοτική αρχή συνεχίζει να επενδύει στον εκσυγχρονισμό του μηχανολογικού εξοπλισμού του Δήμου.

Ο νέος εξοπλισμός περιλαμβάνει δύο σύγχρονα σάρωθρα για τον καθαρισμό των δρόμων, δύο φορτηγά με άρπαγες για την αποκομιδή κλαδεμάτων, ένα βυτιοφόρο όχημα που θα αξιοποιείται από την Πολιτική Προστασία, ένα ανοικτό φορτηγό, καθώς και δύο νταλίκες που θα ενισχύσουν τις καθημερινές επιχειρησιακές ανάγκες των δημοτικών υπηρεσιών.
Σύμφωνα με τον Δήμαρχο, η ανανέωση του στόλου αποσκοπεί τόσο στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών όσο και στην παροχή σύγχρονων εργαλείων στους εργαζόμενους του Δήμου, ώστε να ανταποκρίνονται με μεγαλύτερη ταχύτητα και ασφάλεια στις ανάγκες της πόλης.
«Λιγότερα λόγια, περισσότερη δουλειά», αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του ο κ. Ξυπολυτάς, υπογραμμίζοντας ότι στόχος της δημοτικής αρχής είναι η συνεχής αναβάθμιση της καθημερινότητας των πολιτών και η διατήρηση της Κηφισιάς, της Νέας Ερυθραίας και της Εκάλης πιο καθαρών, πιο λειτουργικών και πιο όμορφων.
Η προσθήκη των νέων οχημάτων εκτιμάται ότι θα ενισχύσει σημαντικά την επιχειρησιακή ετοιμότητα του Δήμου, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο, όταν οι ανάγκες σε καθαριότητα, αποκομιδή κλαδεμάτων και πολιτική προστασία είναι αυξημένες.


