Με μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου ο κύκλος των παραστάσεων του έργου «Οι Μάγισσες της Σμύρνης», που παρουσίασε η θεατρική ομάδα του ΚΕΜΜΕ στο Δημοτικό Θέατρο Νέας Ερυθραίας.
Για οκτώ συνεχόμενες βραδιές, οι θεατές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη θεατρική διασκευή του έργου της Μάρας Μεϊμαρίδη από τον Σταμάτη Φασουλή, σε μια παράσταση που απέσπασε ιδιαίτερα θετικά σχόλια για την καλλιτεχνική της αρτιότητα και τις ερμηνείες των συντελεστών. Μέσα από τη σκηνική αφήγηση αναδείχθηκαν με ευαισθησία η ιστορία, οι μνήμες και η πολιτιστική κληρονομιά της Μικράς Ασίας.

Καθοριστική υπήρξε η συμβολή του σκηνοθέτη Μιχάλη Μαραγκού, ενώ ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στην Εύη Σοφίλου για τη δημιουργία και τη διαχρονική στήριξη της θεατρικής ομάδας του ΚΕΜΜΕ. Συγχαρητήρια απευθύνθηκαν επίσης σε όλους τους ηθοποιούς και τους συντελεστές της παραγωγής για την αφοσίωση, τη συνεργασία και το υψηλό επίπεδο της δουλειάς τους.
Ξεχωριστή ήταν και η συμβολή του Ντέιβιντ Νεγρίν στα σκηνικά και τα κοστούμια, της Ξένιας Κούβελα στη σκηνογραφική υποστήριξη, της Μαίρης Λυριτζή στη μουσική σύνθεση, του Θανάση Ντούλα στον φωτισμό και τον ήχο, του Βασίλη Βασιλόπουλου στη φωτογράφιση και του Θεόδωρου Μανέτα στην καλλιτεχνική επιμέλεια των γραφικών.

Τις παραστάσεις παρακολούθησαν ο Δήμαρχος Κηφισιάς Βασίλης Ξυπολυτάς, η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, αιρετοί της τοπικής αυτοδιοίκησης, εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων, καθώς και πλήθος πολιτών. Ιδιαίτερη τιμή αποτέλεσε η παρουσία της συγγραφέως του έργου, Μάρας Μεϊμαρίδη.
Η αυλαία των παραστάσεων έκλεισε μέσα σε θερμό κλίμα και με το παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού, ενώ οι διοργανωτές ανανέωσαν το ραντεβού τους με τους θεατές για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Αλλοτινές Πατρίδες», όπου το έργο θα παρουσιαστεί εκ νέου.


