Με την κωμωδία «Ψύλλοι στ’ αυτιά» του Ζωρζ Φεντώ επιστρέφει στη σκηνή η Ερασιτεχνική Θεατρική Ομάδα του Δήμου Κηφισιάς, γιορτάζοντας παράλληλα 35 χρόνια συνεχούς καλλιτεχνικής παρουσίας και προσφοράς στον πολιτισμό της πόλης.
Η παράσταση, σε μετάφραση – απόδοση της Πέγκυς Κουλούρη και σκηνοθεσία της Κικής Αυγουστάτου, αποτελεί ταυτόχρονα έναν φόρο τιμής στην οραματίστρια και επί σειρά ετών σκηνοθέτιδα της ομάδας, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στη μακρόχρονη πορεία της.
Πριν από την έναρξη της παράστασης, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει έκθεση φωτογραφιών και ένα σύντομο βίντεο με στιγμές από όλες τις παραγωγές της Ερασιτεχνικής Θεατρικής Ομάδας κατά τη διάρκεια της 35χρονης διαδρομής της.
Οι παραστάσεις θα πραγματοποιηθούν στις 27, 28, 29, 30 Ιουνίου και 2 Ιουλίου 2026, με ώρα έναρξης 21:00, στο Αίθριο του Δημαρχείου Κηφισιάς (Διονύσου & Μυρσίνης).
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.


